fbpx

Kaj nudimo

Nudimo različne vrste servisov koles, osnovni, delni, generalni, … Trudimo se da so naše storitve opravljene kvalitetno in hitro. Priporočljivo je, da se vsako leto na kolesu opravi osnovni servis, torej da se kolo očisti, naolji in da se nastavijo komponente.

  • OSNOVNI SERVIS KOLES
  • Nastavitev zavor
  • Nastavitev menjalnikov
  • Centriranje obročev
  • Čiščenje in mazanje verige ter zobčenikov
  • Pregled tlaka v pnevmatikah
  • Mazanje bovdnov in pletenic
  • Pregled in mazanje gonilnega ležaja
  • Pregled in mazanje pest
  • Pregled svetilk in tlaka v pnevmatikah
  • 17
  • DELNI SERVIS KOLES
  • Nastavitev zavor
  • Nastavitev menjalnikov
  • Centriranje obročev
  • Čiščenje in mazanje verige ter zobčenikov
  • Pregled tlaka v pnevmatikah
  • Mazanje bovdnov in pletenic
  • Pregled in mazanje gonilnega ležaja
  • Pregled in mazanje pest
  • Pregled svetilk in tlaka v pnevmatikah
  • 28
  • GENERALNI SERVIS KOLES
  • Nastavitev zavor
  • Nastavitev menjalnikov
  • Centriranje obročev
  • Čiščenje in mazanje verige ter zobčenikov
  • Pregled tlaka v pnevmatikah
  • Mazanje bovdnov in pletenic
  • Pregled in mazanje gonilnega ležaja
  • Pregled in mazanje pest
  • Pregled svetilk in tlaka v pnevmatikah
  • 45

Zakaj servisirati kolesa

Saj bo vožnja hitrejša, udobnejša in varnejša

Ob koncu ali pred začetkom sezone je priporočljivo opraviti podroben pregled kolesa, tako imenovani GENERALNI oziroma LETNI servis kolesa.

Priporočljivo je da tak servis opravite vsi tisti, ki ste v sezoni prevozili večje število kilometrov (gorsko kolo 3-5.000 Km, cestno 8-10.000 Km) in vsi ostali vsaj na 2-3 leta.

Če je vaše kolo redno servisirano (očiščeno, namazano in naoljeno) bo vožnja z njim:

  • Hitrejša  (pogonski mehanizem, prestavni mehanizem, ležaji, pnevmatike, obroči)
  • Udobnejša (sedež, krmilo-trak, škripanje, cingljanje, pokanje,…)
  • Varnejša (zavore, pnevmatike, obroči, zapenjala, krmilo,..)

Zelo pomeben del kolesa je veriga, ki jo je potrebno zamenjati od 1500 km naprej, odvisno od načina vožnje in kvalitete verige. V primeru, da verige ne zamenjate pravočasno, bo le to vplivalo najprej na zadnje zobnike, ter nato še na sprednje in jih počasi uničilo. Uničena veriga lahko poškoduje tudi sprednjo gonilko in os gonilke lahko začne preskakovati oziroma pokati.

Da bo vožnja varna, pa je potrebno poskrbeti tudi za dobre pnevmatike in zavorne obloge ali disk ploščice.